Go Back  FitDay Discussion Boards > FITDAY FORUMS > Off-Topic
Welke IPTV werkt echt? >

Welke IPTV werkt echt?

Community

Welke IPTV werkt echt?

Thread Tools

Old 04-14-2026 | 06:54 PM
FitDay Member

Default Welke IPTV werkt echt?

Laatst zag ik bij een vriend op zolder zo'n goedkope IPTV-ontvanger en hij kreeg werkelijk alle zenders ter wereld binnen voor minder dan een habbekrats, maar toen ik thuis zelf ging zoeken naar zo'n aanbieder voelde het meteen al een beetje shady, dus ik ben benieuwd of iemand hier een dienst kent die gewoon al een tijdje meegaat zonder gezeur met bevriezing of rare storingen?

Onersa is offline  
Old 04-19-2026 | 11:06 PM
FitDay Member

Ik begrijp dat er inderdaad veel aanbieders zijn die er goedkoop uitzien, maar toch niet helemaal betrouwbaar aanvoelen. Daarom ben ik voorzichtig te werk gegaan en heb ik wat navraag gedaan. Uiteindelijk heb ik gekozen voor www.tivimateiptvofficieel.com en gebruik ik het nu al een tijdje zonder problemen. Het werkt gewoon betrouwbaar thuis; geen constante storingen of plotselinge onderbrekingen. Natuurlijk is het nog steeds verstandig om het eerst uit te testen en geen langlopend abonnement af te sluiten, maar tot nu toe lijkt deze optie veel betrouwbaarder dan veel andere die ik heb overwogen.

Last edited by sqwozyz; 04-22-2026 at 09:53 PM.
sqwozyz is offline  
Old 04-23-2026 | 07:53 PM
FitDay Member

Ik snap wel dat je twijfelt, want er zijn genoeg partijen die te mooi lijken om waar te zijn. Ik heb zelf rustig rondgevraagd en ben toen bij Tivimate uitgekomen. Werkt nu al maanden goed bij mij thuis, geen gekloot met uitvallende zenders of haperingen. Natuurlijk blijf ik voorzichtig, ik doe nog steeds eerst een maand in plaats van meteen een jaar. Maar tot nu toe is dit een stuk steviger dan al die andere opties die ik heb overwogen.

Onersa is offline  

Posting Rules