Relax
FitDay Member
Had a really long commute home on the bus and my music playlist was getting old. Needed something engaging to make the ride shorter, something with a bit of suspense. I remembered the name of https://dealornodealca.com/ from an ad I saw. It loaded up perfectly on my phone, which is key. They offered me some free plays just for verifying my email, which was nice. It’s definitely geared towards us in Canada, all the promotions and info seem to be. The classic deal or no deal online format is there, but also some new versions I hadn't seen. The bus ride felt like 10 minutes, not an hour.
FitDay Member
Hallo. Ich bin berufstätig und arbeite oft bis spät abends. Nach einem anstrengenden Tag möchte ich manchmal einfach abschalten. An einem Abend habe ich play jonny geöffnet, um mich ein wenig zu entspannen. Alles war ruhig und verständlich. Man kann für kurze Zeit reingehen und wieder rausgehen, wenn man will. Manchmal heben sogar Gewinne die Stimmung. Für mich ist das eine bequeme Möglichkeit, mich nach der Arbeit zu entspannen. Insgesamt ist die Erfahrung positiv, ich kann es empfehlen.