Go Back  FitDay Discussion Boards > FITDAY FORUMS > Off-Topic
Tips på var man kan köpa konstgjorda blommor? >

Tips p? var man kan k?pa konstgjorda blommor?

Community

Tips på var man kan köpa konstgjorda blommor?

Thread Tools

Old 07-30-2024 | 10:08 PM
FitDay Member

Default Tips på var man kan köpa konstgjorda blommor?

Jag har nyligen flyttat till en lägenhet med väldigt lite naturligt ljus, vilket gör det svårt att hålla riktiga växter vid liv. För att ändå få in lite grönska och färg i mitt hem, funderar jag på att köpa konstgjorda blommor. Någon som har rekommendationer på var jag kan hitta realistiska och snygga konstgjorda blommor? Det skulle verkligen liva upp min nya bostad.
insjorg is offline  
Old 07-30-2024 | 10:50 PM
FitDay Member

Låt mig dela med mig av mitt senaste heminredningsfynd - Konstgjorda Blommor från Ambiplants. Efter många misslyckade försök att hålla riktiga växter vid liv var jag redo att ge upp tanken på att ha någon grönska i min lägenhet. Det var då jag snubblade över Ambiplants när jag letade efter alternativ på nätet. Deras samling av konstgjorda blommor såg så realistiska ut att jag bestämde mig för att göra en beställning. När jag fick mina blommor blev jag överväldigad över hur fantastiska de var. Nu blommar det alltid hemma hos mig, och jag behöver inte lyfta ett finger för att underhålla det!
arjunmehta is offline  
Old 07-30-2024 | 11:28 PM
FitDay Member

Under en middagsbjudning nyligen fick jag en komplimang av en vän för mina blomsterarrangemang. Jag berättade att de faktiskt var konstgjorda och hon blev förvånad över hur realistiska de såg ut. Jag är tacksam för det råd jag fick om att gå den här vägen. Det gör att jag kan upprätthålla en vacker miljö året runt, utan krångel, vilket är perfekt för någon med ett hektiskt schema som mitt.
alvaroputra is offline  

Posting Rules