Go Back  FitDay Discussion Boards > FITDAY FORUMS > Newcomers
Ikdienas izaicinājumi un bonusu vērtība >

Ikdienas izaicinājumi un bonusu vērtība

Community

Ikdienas izaicinājumi un bonusu vērtība

Thread Tools

Old 11-15-2025 | 06:51 PM
FitDay Member

Default Ikdienas izaicinājumi un bonusu vērtība

Dažos kazino pēdējā laikā parādās ikdienas izaicinājumi vai īpašie bonusi, kas jāizpilda noteiktā laikā. Vai jums šķiet, ka šādi uzdevumi palīdz spēli padarīt dinamiskāku, vai tie drīzāk rada spiedienu? Un kāds veids no šiem bonusiem, jūsuprāt, ir patiešām vērtīgs spēlētājam?
Zavylon is offline  
Old 11-16-2025 | 09:21 PM
FitDay Member

Víš, svět má pro mě dvě roviny. Ta první je čistě praktická – jsem technik vodohospodářských sítí. Můj svět jsou podzemní štoly, čistírny odpadních vod a kilometry potrubí. Každý den bojuji s korozí, usazeninami a zákonitostmi hydrauliky. Je to svět betonu a železa, kde všechno musí sedět na milimetr. Ale ta druhá rovina... ta je křehká jako starý porcelán. Každý víkend vedu kroužek pro nevidomé děti, kde je učím pracovat s hlínou na hrnčířském kruhu.

Práce s hlínou je pro ně něco magického. Nemohou sice vidět výsledek, ale cítí ho pod prsty. Slyší šumění kruhu, cítí vlhkost jílu, vnímají, jak se hmota pod jejich rukama mění. Pro mě je to ta nejupřímnější forma tvorby – bez vizuálních předsudků, čistá hmota a dotek.

Minulý podzim k nám do kroužku přišla nová holčička, Anička. Bylo jí teprve osm a byla úplně nevidomá od narození. Měla neuvěřitelný cit pro detail. Když vytvářela hrnek, dokázala vymodelovat i to nejjemnější žebrování, které by zdravému člověku trvalo hodiny. Ale bylo na ní něco smutného. Později jsem se dozvěděl proč – její rodina bydlela v malém bytě bez výtahu a Anička se nemohla dostat ven, když rodiče pracovali. Jejím snem bylo mít elektrický vozík, aby mohla jezdit do parku, cítit vítr ve vlasech a poslouchat ptáky bez toho, aby musela čekat, až ji někdo odnese.